Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

zondag 4 maart 2012

Backstreet Boys of Spice Girls?

Vroeger was je fan van de Backstreet Boys of van de Spice Girls. Van allebei fan zijn was not done. Ik hoorde bij de groep die fan was van de Spice Girls. Alle cd's moest ik hebben en ik kende alle nummers uit mijn hoofd. Stiekem kan ik ze nog steeds allemaal meezingen... En dan ook nog al die spullen van de Spice Girls. Je kon het zo gek niet bedenken of het bestond. Op mijn kamer had ik een heel scala aan schriften, agenda's, linialen, posters, potloden, puntenslijpers etc. liggen van hun.

Met vriendinnetjes deden we vaak optredens geven voor onze ouders. We verkleedden ons dan als iemand van de Spice Girls en ik was natuurlijk altijd mijn grote heldin Emma! Heerlijk optutten en verkleden om vervolgens een playbackshow te geven. Als ik terug denk aan die middagen, dan zou ik willen dat ik weer even zo jong was....



1 opmerking: