Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

maandag 12 maart 2012

Ze heette misses Fluffy

"Ze heette misses Fluffy
Ze was zo'n grote schat
Ze vroeg altijd een knuffie 
Heb nog nooit zo'n tijd gehad"

Dit was het refrein van onze eigen gemaakte smartlap. Wat was ik trots dat wij de winnaar van onze klas waren! Een opdracht in de 2e klas van de middelbare school. Maak op een bestaand nummer een eigen smartlap. Zo gezegd, zo gedaan. Met een groepje van 4 meiden gingen we aan de slag. De prijs? Optreden op de smartlappenavond op school waar alle ouders, vriendjes en vriendinnetjes kwamen kijken. Na lang nadenken en oefenen was het zover, de eerste test. We zongen het nummer voor de klas en iedereen was enthousiast! Wij hadden gewonnen van klas B2D en mochten op het grote podium optreden!

Oh wat waren we zenuwachtig. Na de eerste paar woorden vielen die zenuwen weg en heb ik alleen maar genoten. Het ging goed! Na 10 optredens werd de grote winnaar bekend gemaakt. Helaas, geen 1e maar wel 3e. Voor mij maakte dat niet uit, ik voelde me sowieso een winnaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten