Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

dinsdag 6 maart 2012

Interview met mezelf

Een verplicht onderdeel van deze blog is een interview met mezelf. En waar zou die toch over gaan? Je raad het waarschijnlijk al, muziek! Zie hieronder naar welke muziek ik luister en welke artiest ik geweldig  vind!

Vanaf wanneer ben je met muziek bezig?
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik niet met muziek bezig was. Vroeger zat ik als klein meisje op de bank, liedjes te zingen uit een boekje. Met een vader die muzikant is, heeft muziek altijd een grote rol gespeeld. Ik hou er nog steeds van om te luisteren naar muziek.

Bespeel je een muziekinstrument?
Ik heb vroeger klarinet gespeeld bij de plaatselijke harmonie. Na een aantal jaar was dit niet meer spannend genoeg en ben ik gestopt. Nu doe ik niks meer aan muziek, maar heb nog wel altijd de droom om piano te gaan spelen!

Naar welke artiest luister je graag?
Klinkt cliché, maar ik luister graag naar Adele. Vooral haar album ‘21’ is geweldig! Ik vind haar stem heerlijk om naar te luisteren.

Naar wat voor soort muziek luister je?
Ik luister echt naar van alles! Nederlandstalig, top40, house, pop, dance, rock en ja, zelfs hardstyle.

Wat is je lievelingsnummer?
Mijn lievelingsnummer kan weleens veranderen van tijd tot tijd. Maar een nummer wat ik altijd kan blijven luisteren is ‘Everything’ van Michael Buble.

Waarom is muziek belangrijk voor je?
Ik vind het heerlijk om te relaxen met muziek aan. Het lijkt alsof ik me in een andere wereld waan en ik word er vrolijk van. Muziek ontspant.

Naar welke artiest kun je echt niet luisteren?
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel de muziek die Rammstein maakt. Wat een geschreeuw is dat! Die muziek zal je ook nooit terugvinden in mijn collectie.

Ga je weleens naar optredens, festivals? Zo ja, welke?
Ik ga weleens naar optredens. Vroeger had ik de kans om af en toe met mijn vader naar een optreden te gaan van bijvoorbeeld Marco Borsato. Ook ben ik naar Guus Meeuwis, Symphonica in Rosso, Red Hot Chili Peppers, WiSH Outdoor, Decibel, The great Zany show en Rowwen Heze geweest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten