Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

donderdag 1 maart 2012

Go with your senses

Ze zeggen altijd dat muziek iets toevoegt in een reclame. Het versterkt de boodschap of je kunt het merk beter onthouden. Meestal ben ik het hier wel mee eens, maar toen ik een aantal maanden geleden de commercial van Stimorol Senses zag, kwam ik hier een beetje op terug. Op dit moment is het zo dat in bijna alle reclames gebruik wordt gemaakt van muziek. Als er dan ineens een reclame komt die helemaal stil is en waar je alleen maar naar kan kijken, heeft dat mijn aandacht meer dan alle andere reclames. De eerste keer dat ik de commercial van Stimorol Senses zag, dacht ik dat er iets mis was met mijn tv. Deed het geluid het nu ineens niet meer? Ik werd geboeid en wilde weten wat er nog zou gaan komen.

Je kunt dus wel zeggen dat muziek een positieve toevoeging heeft op commercials, maar af en toe hoeft er geen geluid bij te zitten om je aandacht te wekken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten