Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

zondag 25 maart 2012

Beats by Dr. Dre

Overal om je heen zie je mensen muziek luisteren via een ipod of telefoon. Eerst moesten de oortjes zo klein mogelijk zijn en mochten ze niet goed zichtbaar zijn. Die tijd is nu veranderd.

De nieuwe hype zijn de koptelefoons van Beats by Dr. Dre. Deze zijn erg groot en vallen enorm op. Er zijn verschillende uitvoeringen en het geluid dat er uit komt is super! Uiteindelijk geeft dat toch beter geluid dan een in-ear.

Toch hoef ik er geen. Ik hoef niet op te vallen met zo'n grote koptelefoon en het prijskaartje wat er aan hangt is ook niet echt vriendelijk. De prijs voor zo'n ding zit tussen de 180 en 400 euro. Nou, trek je portemonnee maar open! Ik doe het voorlopig nog wel even met mijn simpele iphone oortjes...


2 opmerkingen:

  1. Hoeveel ben je betaald om te zeggen dat ze goed zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dr. dre verkoopt ook in-ear headset's en die zijn 10x beter

    BeantwoordenVerwijderen