Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

donderdag 9 februari 2012

Muziek


Je kunt mij niet wijsmaken dat er iemand is die niks om muziek geeft. Muziek kom je overal tegen. In films, op het station, mensen die het luisteren in de bus, in winkels, maar natuurlijk ook in reclames en films. Muziek is iets waar je dagelijks mee geconfronteerd wordt, gewild of ongewild.

Voor mij betekent muziek erg veel. Ik vind het fijn om naar muziek te luisteren, dan ontspan ik helemaal. Maar ik vind het ook heerlijk om er op te kunnen dansen. Daarom is ook het idee voor deze blog gekomen. Hoe wordt muziek in reclames gebruikt? Welk effect heeft dit op mensen? Op welke manier communiceren artiesten met hun muziek? Wat betekent muziek voor andere culturen? Dit zijn onderwerpen die je terug gaat zien op mijn blog.

Als ik je nieuwsgierig heb gemaakt, hou dan regelmatig mijn blog in de gaten en schroom je niet om ook anderen bewust te maken van het bestaan van deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten