Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

maandag 27 februari 2012

Top 10 best verkochte albums

Ik schrok er gewoon van hoeveel albums er wereldwijd verkocht worden van bepaalde artiesten. Ja, natuurlijk weet ik dat Michael Jackson een wereldster is, maar dat hij zoveel exemplaren van het album 'Thriller' heeft verkocht wist ik niet. Dit zag ik toevallig ergens op internet staan en was benieuwd naar welke albums nog meer zo goed verkopen. Zie hieronder het resultaat: 



1. Michael Jackson - Thriller (110 miljoen)
2. Pink Floyd - Dark Side of the Moon (50 miljoen
3. AC/DC - Back in Black (49 miljoen)
4. Eagles - Their greatest hits (42 miljoen
5. Verschillende artiesten - Dirty Dancing (42 miljoen)
6. Whitney Houston - The Bodyguard (42 miljoen)
7. Andrew Lloyd Webber - The Phantom of the Opera (40 miljoen)
8. Backstreet Boys - Millennium (40 miljoen)
9. Bee Gees - Saturday Night Fever (40 miljoen
10. Fleetwood Mac - Rumours (40 miljoen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten