Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

dinsdag 14 februari 2012

Nothing but love!

Terwijl oudjaar nog fris in mijn geheugen zit en ik me voorbereid op de carnaval, dient tussendoor nog even een andere ‘feestdag’ zich aan. Het is weer zover. Vandaag is het de dag van de liefde, oftewel Valentijnsdag! Voor velen is dit de dag om extra lief te zijn voor hun geliefden of juist de stap te zetten naar een nieuwe liefde door dat mooie roosje te sturen zonder naam. De bioscopen zitten vol en restaurants draaien overuren.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar eerlijk gezegd geef ik er helemaal niks om. Voor mij is het gewoon een commercieel 'iets' dat is overgewaaid vanuit Amerika. Waarom moet je per se op deze dag je liefde tonen? Is elke dag niet geschikt om te laten zien hoeveel je van je geliefde houdt? Het is toch veel leuker om je vriend of vriendin te verrassen op een gewone dinsdag in plaats van op Valentijnsdag? 

De media kan er echter wel van profiteren. Naast alle bloemen en kaarten die gestuurd worden, profiteren ook de artiesten van Valentijnsdag. De meest zoetsappige liefdesliedjes vliegen je om de oren. Ik heb er een paar voor je op een rijtje gezet. Geniet van enkele artiesten en luister hoe zij communiceren met hun songteksten en muziek!  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten