Welkom op mijn blog over muziek en communicatie! Neem gerust een kijkje in mijn wereld en geniet van muziek!

donderdag 23 februari 2012

Obama's zangkunst

Wie gisteren tv heeft gekeken, heeft dit vast ergens een keer voorbij zien komen. Het fragment kwam bij DWDD, Pauw & Witteman, het nieuws en het was 'trending topic' op Twitter. Waar ik het over heb? De video waarop te zien is dat president Obama een stukje van het nummer 'Sweet home Chicago' zingt. Ik moet eerlijk zeggen, hij doet het niet slecht hoor! Ik denk dat ik hem liever hoor zingen dan premier Rutte. Waarschijnlijk heeft hij door zijn zangkunsten weer een hoop zieltjes voor zich gewonnen. Niet alleen een goede speech maar ook muziek kan positief bijdragen aan het imago van een president!

Voor degene die het nog niet gezien of gehoord hebben, hieronder is Obama nog een keer te horen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten